Actes al sector est de Girona per a Salellas
(El Punt. ).Resum:
El cinquè Memorial Sebastià Salellas i Magret va viure ahir l'últim capítol al sector est de la ciutat de Girona. Amb l'actuació dels cantaires de La Puça Alegre, que integren gent gran dels barris Font de la Pólvora, Mas Ramada i Vila-roja, i el grup Rescat, ahir la plaça Sebastià Salellas de Girona va ser l'escenari dels actes de cloenda del memorial, que havia començat dimarts amb l'estrena del documental Guanyarem!, que repassa la biografia de l'antic regidor socialista i activista.
Lluc Salellas, fill del jurista i membre de la Fundació Tià Salellas, valora que el llegat d'en Tià és viu. “No és senzill perquè els anys passen i tot costa: és llei de vida. Però sempre hi ha motius i teme...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/651223-actes-al-sector-est-de-girona-per-a-salellas.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss
