Recurs de l'Estat contra Caldes de Montbui per haver-se declarat territori lliure i sobirà
(El Punt. ).Resum:
La Delegació del govern espanyol ha interposat un recurs contenciós administratiu contra l'Ajuntament de Caldes de Montbui (Vallès Oriental) per haver-se declarat territori “català, lliure i sobirà”. Així ho ha confirmat l'alcalde del municipi, Jordi Solé (ERC), en una piulada a les xarxes socials.
El republicà ha explicat a més que l'Advocacia de l'Estat s'ha equivocat de població, ja a l'escrit que han rebut s'hi pot llegir “còpia del recurs de Celrà”. De fet, aquest municipi del Gironès també va rebre aquest recurs per haver aprovat la moció.
Solé lamenta en una altra piulada que “qui homenatja la División Azul es dedica a intimidar la democràcia local”, en referència a la polèmica part...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/649452-recurs-de-lestat-contra-caldes-de-montbui-per-haver-se-declarat-territori-lliure-i-sobira.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
