El govern de Celrà, fart que la Generalitat no actuï a la C-66
(El Punt. ).Resum:
L'equip de govern de Celrà (CUP-iCelrà) està fart que la direcció general de Carreteres de la Generalitat no faci reformes a la C-66. L'alcalde, Dani Cornellà (CUP), ha confirmat que el seu govern farà millores a la travessera urbana i enviarà la factura al govern: “Davant de la urgència de la situació, ja hem fet saber a Carreteres mitjançant una carta que si d'aquí a quinze dies no hem rebut cap resposta elevarem tres passos de vianants i els passarem la factura.” Cornellà explica que el consistori de Celrà fa temps que demana que s'actuï a la C-66. Per l'alcalde, Celrà proposa alternatives i “la Generalitat no vol entrar a solucionar el problema”. Una delegació del govern de Celrà, encapç...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/12-infraestructures/646726-el-govern-de-celra-fart-que-la-generalitat-no-actui-a-la-c-66.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesTerritori&utm_source=rss&utm_medium=mesTerritori&utm_campaign=rss
