L'Entesa per Celrà troba que l'alcalde ha fet massa teatre
(El Punt. ).Resum:
La portaveu d'Entesa per Celrà, Montse Rivas, ha criticat l'alcalde, Dani Cornellà (CUP), de qui diu que ha fet massa teatre. “Algunes de les seves actituds ens semblen una mica freakies, i això no s'adiu amb el paper d'un alcalde.” Rivas es refereix al fet que Cornellà, acompanyat del tinent d'alcalde, Gerard Fernández (iCelrà), va anar el mes passat al jutjat de Girona amb un 600.
L'Entesa per Celrà va donar suport a la moció del 18 de setembre per la qual Celrà es va declarar territori català, lliure i sobirà. Rivas assenyala que hi van donar suport perquè la va presentar Celrà per la Independència, tot i que diu que Cornellà dedica “moltes hores a la independència i no pas al poble. Es ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/618192-lentesa-per-celra-troba-que-lalcalde-ha-fet-massa-teatre.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
