Declaració d'insubmissió d'un 89,9% del Narcís Oller de Valls
(El Punt. ).Resum:
L'institut de Celrà és el segon del país que fa una declaració d'insubmissió als plans educatius de l'Estat espanyol. Els dies 15 i 17 de gener l'institut Narcís Oller de Valls (Alt Camp) ja va prendre la mateixa decisió i es va declarar centre insubmís a l'avantprojecte de la llei orgànica de millora de la qualitat educativa (LOMQE), amb un 89,9% dels vots favorables.
A Valls hi va haver 540 vots afirmatius a la pregunta “Estàs d'acord a declarar l'Institut Narcís Oller insubmís a la llei LOMQE que ha elaborat el ministre José Ignacio Wert?”, la mateixa pregunta que han fet a l'institut de Celrà. Només 23 dels participants de la consulta (3,8%) es van mostrar contraris a la insubmissió. A ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/617222-declaracio-dinsubmissio-dun-899-del-narcis-oller-de-valls.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui
