L'Estat ara denuncia Llançà per la moció de territori lliure
(El Punt. ).Resum:
El jutjat contenciós administratiu número 2 de Girona ha comunicat a l'Ajuntament de Llançà la interposició per part de la delegació del govern estatal a Catalunya d'un recurs contenciós administratiu contra l'acord del ple municipal del dia 3 d'octubre del 2012, en què es va declarar el municipi territori català lliure i sobirà. Llançà és ara el tercer municipi gironí, després de Vidreres i Celrà, denunciat per haver aprovat una declaració de sobirania.
Pere Vila, alcalde de Llançà, diputat al Parlament i president de Convergència Democràtica de Catalunya a les comarques gironines, explica que la junta de govern municipal es va donar per assabentada del recurs divendres passat i va acordar...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/616771-lestat-ara-denuncia-llanca-per-la-mocio-de-territori-lliure.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesPol%C3%ADtica&utm_source=rss&utm_medium=mesPol%C3%ADtica&utm_campaign=rss
