Vidreres, denunciat per ser territori català lliure
(El Punt. ).Resum:
La delegació del govern estatal a Catalunya ha denunciat ara Vidreres per haver-se declarat territori català lliure, després que també denunciés Celrà.
El deganat dels jutjats de Girona va trametre al jutjat administratiu dos de Girona, el 23 de gener, un escrit d'interposició de recurs contenciós administratiu fet pel lletrat de l'Estat contra l'acord de ple del 25 de setembre del 2012. En aquell ple van votar a favor de la declaració de territori català lliure nou regidors: els de CiU i els de Vidreres Som Tots ERC AMC –que formen l'equip de govern– i Elisabeth Bosch (PSC). Els altres tres regidors del PSC es van abstenir i el representant del PP hi va votar en contra.
L'alcalde de Vidre...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/615163-vidreres-denunciat-per-ser-territori-catala-lliure.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesPol%C3%ADtica&utm_source=rss&utm_medium=mesPol%C3%ADtica&utm_campaign=rss
