Celrà demana unitat davant l´ofensiva de l´Estat dels municipis ´lliures i sobirans´
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | N. GUISASOLA/ACN
Més de 200 persones es van agrupar ahir a l'Ateneu de Celrà per mostrar el seu suport al primer consistori denunciat per l'Estat per haver-se declarat territori lliure i sobirà, a través d'una moció aprovada en el ple del setembre passat.
L'acte va agrupar a membres i representants de l'Associació Nacional Catalana (ANC), l'Associació de Municipis per la Independència, d'ERC, ICV i la CUP, que van denunciar "l'opressió i l'exterminació" que fa l'Estat per acabar amb la voluntat del poble català. "Tots els municipis han de treballar plegats per donar una mateixa resposta i aturar l'ofensiva de l'Estat espanyol", tal com va demanar l'alcalde de Celrà, Dani Cornellà.
...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2013/01/19/celra-demana-unitat-davant-lofensiva-lestat-dels-municipis-lliures-sobirans/600299.html?utm_source=rss
