La JNC expressa el seu suport als ajuntaments que l´Estat porti als tribunals
(Diari de Girona. ).Resum:
GIRONA | DDG
La JNC va expressar ahir mitjançant un comunicat el seu suport als ajuntaments de Celrà i Espinelves, pel recurs que la Delegació del Govern a Catalunya ha presentat davant dels tribunals contra les mocions aprovades en ple municipis per declarar-se territori català, lliure i sobirà. Segons el coordinador de la JNC a les comarques gironines, Xavier Pacheco, "el recurs no atempta contra la moció mateixa, sinó contra la voluntat dels ciutadans i les ciutadanes". A més, va afegir que "hi ha més de 180 municipis que han aprovat la mateixa moció i que, per tant, probablement també seran citats davant la justícia". La JNC va afirmar que col·laborarà amb totes les tasques que duguin a...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2013/01/12/jnc-expressa-suport-als-ajuntaments-que-lestat-porti-als-tribunals/599190.html?utm_source=rss
