Espinelves, al jutjat per haver-se declarat lliure
(El Punt. ).Resum:
Com ja va passar a finals de l'any passat amb Celrà, l'Advocacia de l'Estat ha portat l'Ajuntament d'Espinelves al tribunal contenciós administratiu per la moció que va aprovar el mes de setembre en què es declarava simbòlicament “territori català lliure i sobirà”. El consistori va rebre la notificació dimecres i, segons ha explicat l'alcalde, Joan Manuel Claveria (ERC), s'ha decidit presentar batalla al procés judicial i formalitzar un recurs. “No té cap sentit que ens presentin un contenciós administratiu quan el que es va fer al ple és una declaració ideològica”, afirmava ahir Claveria. L'Ajuntament disposa ara d'un termini de vint dies per fer efectiu el recurs, però no es presentarà fin...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/609358-espinelves-al-jutjat-per-haver-se-declarat-lliure.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
