Més de 2.000 persones, a favor que Celrà sigui territori lliure
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà ha rebut més de 2.000 adhesions des que va penjar al web municipal un formulari amb aquest objectiu. L'equip de govern (CUP-iCelrà) vol recollir les adhesions rebudes i adjuntar-les amb el text de la moció del 18 de setembre per enviar tota la documentació al jutjat contenciós administratiu número 1 de Girona. Fa tres mesos, Celrà va proclamar-se “territori català lliure i sobirà” amb deu vots favorables d'onze, cosa que ha fet que la Delegació del Govern de l'Estat a Catalunya hagi presentat un contenciós administratiu contra aquella resolució “perquè no s'ajusta a dret”.
El tinent d'alcalde de Celrà, Gerard Fernández (iCelrà), ha confirmat que esperaran fins a última...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/605457-mes-de-2000-persones-a-favor-que-celra-sigui-territori-lliure.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
