Celrà construeix per quart any una escultura efímera
(El Punt. ).Resum:
Celrà ha posat en pràctica per quart any una experiència pedagògica i alhora lúdica. Pedagogs, artistes i alumnes del poble han construït una escultura en la quarta edició del programa Refugis, cabanes i altres construccions efímeres. Una escultura feta de plantes d'eucaliptus, que ha cedit l'empresa Sala Forestal, intenta abraçar el campanar de l'església de Celrà des de fa dies.
Eduard Baulida, logopeda i un dels ideòlegs del programa, ha explicat que l'escultura és “una provocació lúdica”. Alumnes de disciplines diferents del poble hi han pres part, i la jornada de treball final va consistir en el muntatge.
Després de la cabana inaugural d'alzines a la bassa de la Torre Desvern, el 2010...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/602909-celra-construeix-per-quart-any-una-escultura-efimera.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
