Guies de lectura
Image

Un festiu des de la feina

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 07-12-2012 Pàgina 6
Dossier de premsa

Resum:

En els calendaris dels ajuntaments de Celrà i Viladamat figurava la jornada d'ahir en color vermell com a festiu pel Dia de la Constitució. Tot i això, en tots dos consistoris, el vermell del calendari no tenia cap més importància que la de donar una nota de color, ja que en ambdós casos es va poder fer qualsevol de les activitats habituals d'un dia laborable, ja que en tots dos casos els equips de govern, liderats per la CUP, van decidir obrir i deixar palès que no se senten identificats per res amb la Constitució espanyola. A Celrà, una vintena de treballadors van anar ahir al seu lloc de treball, per bé que van ser poquets els ciutadans que van aprofitar l'avinentesa per fer-hi gestions. ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/600647-un-festiu-des-de-la-feina.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss