Guies de lectura
Image

Inversió de 7.214 euros a La Fàbrica per estalviar llum

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 19-10-2012 Pàgina 14
Dossier de premsa

Resum:

Celrà ha invertit 7.214,66 euros en la substitució de llums del Centre Cívic La Fàbrica per aconseguir estalvi i eficiència energètica –s'hi han posat dotze peces amb tecnologia LED, que consumeixen quasi un terç menys del que hi havia–. L'equip de govern diu que podrà estalviar un 60% en llum a l'any i contaminarà menys. Celrà ha rebut 1.351 euros de subvenció de la Generalitat per al canvi.

J.f.

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/13-serveis/585780-inversio-de-7214-euros-a-la-fabrica-per-estalviar-llum.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss