Guies de lectura
Image

Obren les inscripcions per a les lligues d´esports intermunicipals

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

GIRONA | DDG

El termini per inscriure's a la primera edició de les Lligues d'Esport de Lleure Intermunicipals 2012-2013 estarà obert fins el proper 19 de d'octubre a les dues del migdia. La competició està organitzada pels ajuntaments de Girona, Celrà, Fornells, Quart, Sant Gregori, Sant Julià de Ramis, Sarrià de Ter i Vilablareix, i s'hi podrà participar en les disciplines de futbol sala, futbol 7, bàsquet, tennis i pàdel.
El principal objectiu és que les lligues serveixin per apropar l'activitat física a tota la ciutadania i alhora reforçar els lligams entre aquestes poblacions veïnes. Segons el consistori, d'aquesta manera s'ha aconseguit que els municipis de l'entorn de Girona ciutat s...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/girona/2012/10/12/obren-inscripcions-lligues-desports-intermunicipals/585829.html?utm_source=rss