Guies de lectura
Image

Blai Mateu, el ´cyborg´ Neil Harbisson i el VAD fan Bhum! avui a L´Animal a l´esquena

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

CELRÀ | MARTA PALLARÈS

A totes les festes (com a mínim, a les que val la pena assistir-hi) hi ha bona música, s'hi balla, hi ha menjar i beguda, vells amics i amb una mica de sort, s'hi pot conèixer gent interessant: tot això està garantit avui al Mas Espolla de Celrà, que acull el segon Bhum!, la festa anual de L'Animal a l'Esquena.
El coordinador d'activitats del centre creatiu, Eduard Teixidor, explica que aquesta és un acte de portes obertes "dissenyat específicament per donar a conèixer al gran públic el treball que fem a L'Animal". Per aquest motiu s'hi ha convidat els artistes "que hi han passat en els darrers mesos i que s'hi han involucrat, bé com a convidats en determinades activ...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/cultura/2012/10/06/blai-mateu-cyborg-neil-harbisson-vad-bhum-avui-lanimal-lesquena/584870.html?utm_source=rss