L'Animal a l'Esquena celebra el segon Bhum! gratuït
(El Punt. ).Resum:
El centre de creació i reflexió sobre la dansa L'Animal a l'Esquena [http://www.lanimal.org], de Celrà, celebra avui la segona jornada de portes obertes Bhum! A partir de dos quarts de sis de la tarda tindran lloc diverses activitats gratuïtes, primer a l'exterior, on intervindran Neil Harbisson, Baró d'Evel Cirk, Oguri i Andrés Corchero, Pep Aymerich i Quim Paredes i Loscorderos.sc. Durant la tarda es projectaran al Mas Espolla vídeos de Magalí Charrier, i a la nit hi actuarà Vicent Gisbert. A la nit passaran per la nau Neil Harbisson i Moon Ribas, David Zambrano, i Marta Izquierdo i Samuel Pajand, i a la mitjanit la festa es traslladarà a l'era amb Quiteria Inglada i Losdoslos, més un conc...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/581958-lanimal-a-lesquena-celebra-el-segon-bhum-gratuit.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
