Zapata tanca la planta a Celrà i deixa 61 empleats al carrer
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | ACN/DDG
El grup Zapata de Celrà va presentar dilluns davant del Departament d'Empresa i Ocupació un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) per fer fora tota la plantilla. L'ERO afecta 61 treballadors. L'empresa es dedica a fabricar envasos i la direcció al·lega motius de baixada de producció i econòmics per extingir els contractes de tots els treballadors.
Segons va explicar el responsable del sector del metall i la construcció de la UGT, Josep Maria Gomar, la direcció de l'empresa ja ha avançat que només podrà pagar-los la liquidació però no la indemnització. Per això, els treballadors volen que l'empresa presenti concurs de creditors perquè, d'aquesta manera, si una altra compan...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/economia/2012/10/04/zapata-tanca-planta-celra-deixa-61-empleats-al-carrer/584452.html?utm_source=rss
