L'empresa Zapata de Celrà presenta un ERO per fer fora tots els treballadors
(El Punt. ).Resum:
El grup Zapata de Celrà ha presentat aquesta setmana un expedient de regulació d'ocupació (ERO) per acomiadar tota la plantilla, formada actualment per 61 treballadors. L'empresa, que es dedica a la producció d'envasos, al·lega motius de descens de la producció i també econòmics per extingir els contractes de tots els treballadors. El comitè d'empresa no accepta aquesta mesura i, per contra, demana a la direcció que presenti un concurs de creditors per donar la possibilitat a una altra empresa de comprar la fàbrica i mantenir els llocs de treball.
Zapata, anomenada antigament Envasos Llamas, arrossega problemes econòmics des del 2005, moment en què la seva plantilla superava els 200 treball...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/581378-lempresa-zapata-de-celra-presenta-un-ero-per-fer-fora-tots-els-treballadors.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
