Estelada a St. Miquel
(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 10-09-2012 Pàgina 4
Dossier de premsa
Resum:
Diverses entitats independentistes van organitzar ahir una caminada fins al castell de Sant Miquel de Girona, amb dos grups que van sortir de Celrà i de Girona mateix. En total, s'hi van aplegar un centenar de persones. Un cop a dalt del castell, s'hi va hissar una estelada, i tot seguit es va fer un esmorzar popular.
o.mas
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/574718-estelada-a-st-miquel.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss
