Celrà millora el sistema de reg i el drenatge del pati de l´Aulet
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | R.V.E.
L'Ajuntament de Celrà ha aprofitat aquests mesos d'estiu, aprofitant l'aturada de l'activitat escolar, per invertir en obres de millora de l'escola pública l'Aulet. Entre les actuacions que s'hi han fet, s'ha aprofitat per instal·lar un sistema de reg automàtic al pati de l'escola amb l'objectiu de salvar les alzines, ja que la compactació del terreny del pati per la seva utilització impedia la bona filtració de l'aigua. L'Ajuntament va destacar que questa actuació l'han portat a terme ciutadans del municipi de manera voluntària, aconseguint així reduir els costos de manera considerable i implicant així als i les veïnes del municipi en els afers públics.
Alhora, d'altres acci...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/08/29/celra-millora-sistema-reg-drenatge-del-pati-laulet/578884.html?utm_source=rss
