Inversió a l'escola l'Aulet de Celrà per millorar l'eficiència energètica
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà està duent a terme un projecte de millora dels tancaments i aïllaments de l'escola l'Aulet.
L'objectiu de la intervenció és millorar l'eficiència energètica i, conseqüentment, reduir també les despeses en calefacció i llum. Bona part de la fusteria de l'escola és de l'any 1976, excepte a les zones ampliades el 2001: “El mal estat fa que els finestrals produeixin un mal aïllament tèrmic que provoca problemes de condensació a les aules”, expliquen fonts del consistori.
Projecte en set fasesDe moment, al llarg del juliol, s'han invertit 32.930 euros. En la primera fase s'ha fet substituir els tancaments de sis aules, i s'ha reparat també el paviment de dues terrasses, en...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/16-educacio/567725-inversio-a-lescola-laulet-de-celra-per-millorar-leficiencia-energetica.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesSocietat&utm_source=rss&utm_medium=mesSocietat&utm_campaign=rss
