Celrà contracta una mediadora per millorar la convivència
(Diari de Girona. ).Resum:
GIRONA | DDG
L'Ajuntament de Celrà ha decidit contractar els serveis d'una mediadora comunitària per tal de millorar la convivència entre veïns, fomentar la cohesió social i augmentar la participació ciutadana. L'objectiu serà crear espais de trobada que permetin una correcta mediació entre comunitats de ?veïns. Les tasques d'aquesta mediadora també passaran per l'assessorament i l'ajuda als nouvinguts al municipi per tal d'explicar-los els diferents serveis de l'Ajuntament. Un dels objectius buscats també passa per aconseguir que la ciutadania compleixi els deures que li són propis i facilitar la relació entre col·lectius del municipi.
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/08/02/celra-contracta-mediadora-millorar-convivencia/574999.html
