Celrà vol millorar la convivència ciutadana
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà ha contractat una mediadora comunitària per intentar millorar la convivència al municipi. Farà funcions de mediació dins les comunitats de veïns, als espais públics i espais d'informació i ajuda als nouvinguts. Pel que fa a aquest col·lectiu, a més, assessorarà les famílies i els explicarà el funcionament dels diferents serveis que ofereix l'Ajuntament.
L'alcalde, Dani Cornellà (CUP), diu que la nova professional ha de servir per establir ponts de comunicació, “garantir l'accés als serveis i recursos comunitaris i a la vegada exigir el compliment dels deures pertinents”. A més de canalitzar i ajudar a resoldre els hipotètics conflictes veïnals que hi hagi, el consistor...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/564670-celra-vol-millorar-la-convivencia-ciutadana.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
