Uns desconeguts roben una estelada a l´entrada de Celrà hores després de col·locar-la
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | P.T.V.
L'estelada que el col·lectiu Celrà per la Independència va col·locar dissabte a la glorieta d'entrada al poble va durar poques hores, ja que diumenge a la matinada uns desconeguts havien fet malbé el pal i robat la bandera. Tot i no identificar-se, els autors d'aquest acte vandàlic van deixar una nota acusant de "feixistes" els responsables de posar l'estelada, reclamant que es pengi la senyera i afirmant que "la vostra bandera no representa tot el poble".
L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà (CUP), va condemnar els fets, igual que Celrà per la Independència. Cornellà va participar dissabte en la hissada de l'estelada i, ahir es va referir a les persones que l'han robat com "els...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/07/31/desconeguts-roben-estelada-lentrada-celra-hores-despres-collocar/574718.html?utm_source=rss
