Roben una estelada i deixen una nota
(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 31-07-2012 Pàgina 8
Dossier de premsa
Resum:
La gent de Celrà per la Independència va penjar una estelada a la rotonda d'entrada del poble dissabte passat i, l'endemà mateix, uns desconeguts la van robar i van destrossar el pal. Al lloc on van cometre l'acte vandàlic, els brètols van deixar una nota amb el text: “Feixistes. La vostra bandera no representa tot el poble. Pengeu-hi la senyera.” L'entitat ha defensat el caire “pacífic” de la seva reivindicació, “no com la seva [dels lladres]”. Des del consistori ho han considerat “un atac feixista”.
j.n.
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/564105-roben-una-estelada-i-deixen-una-nota.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
