Guies de lectura
Image

Vaga del 70% dels treballadors de Dominion

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 31-07-2012 Pàgina 15
Dossier de premsa

Resum:

El 70% de la plantilla de Dominion Instalaciones y Montajes, amb seu a Celrà, va participar en la vaga de 24 hores que es va fer dijous passat. Els treballadors protesten contra la contínua precarització de les condicions laborals i salarials dels treballadors. CCOO exigeix a la direcció de l'empresa que obri un procés de negociació amb la representació dels treballadors per intentar trobar una sortida negociada.

I.B.

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/564169-vaga-del-70-dels-treballadors-de-dominion.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss