Entesa vol que Celrà reclami 50.000 euros de l'aval d'uns pisos
(El Punt. ).Resum:
Entesa de Celrà, principal grup de l'oposició, vol que l'actual equip de govern (CUP-iCelrà) reclami els 50.000 euros que ha de pagar a Banc de València, com a conseqüència de l'execució d'un aval del 2009, fora de termini. “L'aval no és que l'hagi de pagar l'Ajuntament, i va servir per complir el compromís d'urbanització. El que ha de fer és mirar que l'hereu dels pisos pagui l'aval”, diu la portaveu d'Entesa, Montse Rivas. La regidora diu que Akasvayu va fer fallida i que, executant l'aval, Celrà va guanyar temps. Rivas assenyala que l'antic govern (Entesa-CiU) va acabar els pisos del carrer Sàbat, a prop de la C-66, i així va demanar a Adif que arreglés el pont de Can Palahí....
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/557777-entesa-vol-que-celra-reclami-50000-euros-de-laval-duns-pisos.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
