Guies de lectura
Image

Celrà denuncia en una moció el ´clientelisme´ entre CiU i Abertis

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

CELRÀ | DDG

L'Ajuntament de Celrà va debatre una moció en suport a la campanya No Vull Pagar que es va aprovar amb els vots favorable de la CUP, Icelrà i CiU i l'abstenció de l'Entesa. Des de la CUP, van voler ressaltar les paraules d'un regidor de CiU, que va afirmar que "Tothom té clar que són membres de CIU (la gent d'Abertis), no cal enganyar ningú". L'equip de govern va voler denunciar aquest "clientelisme" posat de manifest entre l'empresa i la formació política, i van afirmar que "és per aquesta raó que la Generalitat s'ha inventat aquesta multa de 100 euros per a tota la ciutadania que no paga peatges, per aturar una mobilització ciutadana que en poc temps ha aconseguit mobilitzar m...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/06/19/celra-denuncia-mocio-clientelisme-ciu-abertis/568325.html?utm_source=rss