La Bisbal aprova destinar 1,4 milions per reforçar inversions i serveis
(Diari de Girona. ).Resum:
L’Ajuntament de la Bisbal d'Empordà ha aprovat una modificació pressupostària de 1.415.500 euros per reforçar inversions i serveis al municipi. La proposta, validada per unanimitat en el ple celebrat aquest dimarts, permetrà impulsar diverses actuacions en àmbits com l’espai públic, els equipaments, l’habitatge i el suport al teixit associatiu.Els fons provenen del romanent líquid de tresoreria i s’emmarquen en la liquidació del pressupost de 2025 i en les bases del 2026. L’acord va comptar amb el suport de tots els grups municipals presents, mentre que En Comú Podem no va assistir a la sessió.Entre les inversions més destacades hi ha 350.000 euros destinats a la millora de vies i espais púb...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/baix-emporda/2026/05/27/bisbal-aprova-destinar-1-4-130704559.html
