L’exdelegat de Medi Ambient creu que s’ha de discutir si convé fer la variant de la Bisbal
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
Per a Jover, «això s’ha fet i s’ha donat per descomptat com succeeix en aquests projectes»
