Guies de lectura
Image

Llum verd al govern de salut del Baix Empordà, el segon de la demarcació

(El Punt. ).
Dossier de premsa

Resum:

El govern de la Generalitat ha aprovat la constitució del consorci del govern
territorial de salut del Baix
Empordà i també els estatuts. És el segon govern
territorial de salut que s’ha
constituït a la demarcació
de Girona, després del de
la Garrotxa, i forma part
dels 37 de previstos a tot
Catalunya. Suposa un pas
més en la descentralització
del sistema sanitari català.
El pacte per a la salut al
Baix Empordà –pas previ
a la constitució del govern
territorial de salut– es va
signar el 24 de març de
2006 entre el Departament
de Salut, el Servei Català
de la Salut i els municipis
de la Bisbal d’Empordà,
Palafrugell, Palamós, Palau-sator, Sant Feliu de
Guíxols, Torroella de
Montgrí, Verges i el Consell Comarcal del Baix
Empordà