Joan Ferrer: «Volíem tenir totes les posicions doblades»
(Diari de Girona. ).Resum:
Joan Ferrer, el director esportiu del Bisbal Bàsquet, va repassar les darreres novetats de la plantilla dirigida per Èric Surís, que ha perdut Luka Dmitrovic, però ha sumat a la causa Adrià Domínguez i David Efambe. «Tenint en compte que el mercat de la categoria es tancava divendres, ja havíem anunciat que buscàvem una última peça, que han sigut dues per la baixa de Dmitrovic, perquè voliem tenir totes les posicions doblades».Ferrer va destacar que això suposa «treballar millor en el dia a dia», valorant també l’aportació dels homes del segon equip. «Pel que fa a Dmitrovic, va arribar en un estat de forma molt baix i ell mateix va veure que la seva posada a punt s’estava alentint. A Domíngu...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/esports/2026/03/05/joan-ferrer-voliem-tenir-totes-127563222.html
