El Bisbal Bàsquet incorpora a Jeremy Golson
(Diari de Girona. ).Resum:
El Bisbal Bàsquet s’ha començat a moure en el mercat per incorporar nous jugadors a la plantilla d’aquesta pròxima temporada per a disputar el segon any consecutiu a la Segona Federació. El club, després de fer efectiu l’intercanvi de places amb el Prat, ha anunciat la incorporació de l’estatunidenc Jeremy Goldson, jugador nascut a West Palm Beach (Florida) d’1,90 m i 25 anys que arriba procedent de la lliga universitària del seu país.L’esportista ha jugat durant l’última etapa, abans de fer el salt a Europa, amb l’equip de la Universitat Southern Nazarene arribant a disputar la Great American Conference (GAC), una competició afiliada a la NCAA, d’on han sortit jugadors que, posteriorment, h...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/esports/2025/07/05/bisbal-basquet-incorpora-jeremy-golson-119397638.html
