Els arquitectes premien el centre esportiu de Ripoll i la restauració d’un molí a la Bisbal
(Diari de Girona. ).Resum:
L’ampliació del recinte poliesportiu de Ripoll i la reconversió d’un antic molí en residència a la Bisbal d’Empordàs s’han endut ex aequo el Premi Arquitectures, el guardó més destacat dels Premis d’Arquitectura de les Comarques de Girona. Els guardons de la Demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) també han distingit la Casa CD22 de Girona; el rentat de cara de la plaça Major d’Olot i la instal·lació L’essència de l’ànima, en una edició en què, de nou, el jurat estira les orelles a les administracions per «l’escassa o nul·la concurrència d’habitatge i d’edificis públics». Aquest dèficit, segons el jurat, va en detriment de la vida en comunitat i demana que es reve...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/cultura/2025/06/13/els-arquitectes-premien-centre-esportiu-118588919.html
