El Bisbal jugarà l’anada del ’play-out’ diumenge
(El Punt. ).
Dossier de premsa
Resum:
El Sol Gironès visitarà diumenge que ve al migdia (13 h) el Clavijo, en el partit d’anada del play-out; la tornada del qual serà a la Bisbal d’Empordà perquè el conjunt bisbalenc va acabar la lliga 11è del grup Est amb 10-16. L’equip de Logronyo va ser 12è a l’Oest amb 11-15 i com a local va acreditar 8-5, mentre els del Baix Empordà lluny del Pavelló Vell van començar amb un 2-0 però només van signar un altre triomf a la carretera, el que els assegurava no baixar directe, fa quinze dies al Prat en el debut de Mario Lousame per 83-86.
Font de l'article:
http://www.lesportiudecatalunya.cat/basquet/article/2530608-el-bisbal-jugara-l-anada-del-play-out-diumenge.html
