La Bisbal acaba les obres al carrer del Bisbe i la plaça del Castell
(El Punt. ).Resum:
L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha informat avui que, amb l’asfaltatge d’un petit tram del carrer Cavallers, aquest dimarts van acabar les obres d’adequació del conjunt dels serveis urbanístics i de repavimentació del carrer del Bisbe i de l’alineació nord de la plaça del Castell. El següent pas, s’assenyala, és que Endesa executi el soterrament de la baix tensió que passa per la façana del Castell Palau de la Bisbal.
Les obres, engegades l’última setmana d’agost, han consistit en el soterrament dels serveis d’abastament d’aigua, baixa tensió i telefonia, així com en la retirada de les línies aèries de cablejat i part de les línies de façana. També han inclòs la construcció d’una canali...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/6-urbanisme/2505040-la-bisbal-acaba-les-obres-al-carrer-del-bisbe-i-la-placa-del-castell.html
