Els síndics del Baix Empordà reclamen un “replantejament” del transport públic
(El Punt. ).Resum:
Les Sindicatures de Greuges i Defensories del Ciutadà del Baix Empordà reclamen un “replantejament a fons” del servei de transport públic a la comarca per acabar amb les “mancances actuals”. La petició arriba abans que es tramiti la propera concessió de transport públic interurbà i es basa en les queixes rebudes dels usuaris descontents amb el servei i en la “percepció general” de la seva “baixa qualitat”.
Les sindicatures demanen que es reforci la comunicació entre les poblacions de la comarca, especialment entre les quatre amb més demografia: Sant Feliu de Guíxols, Palamós, la Bisbal d’Empordà i Palafrugell. En aquest sentit, recorden que els quatre municipis es reparteixen serveis bàsics...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2499420-els-sindics-del-baix-emporda-reclamen-un-replantejament-del-transport-public.html
