Una campanya als CAP fa baixar el consum d’ansiolítics fins a un 24% al Baix Empordà
(El Punt. ).Resum:
El consum d’ansiolítics i somnífers ha baixat fins a un 24% en un any al Baix Empordà gràcies a una campanya impulsada des dels CAP, segons informa l’agència ACN. Els professionals alerten que l’ús prolongat de benzodiazepines genera dependència i suposa un risc per a la salut. La metgessa de família del CAP de la Bisbal d’Empordà, Mima Ballester, remarca que sovint s’han prescrit durant massa temps o s’han receptat quan no eren els medicaments adients, com per superar un dol o de relaxant muscular. Per això, han enviat cartes als usuaris per animar-los a deixar-los, amb assessorament professional. A la Bisbal, on va néixer la campanya, és on s’ha reduït més l’ús de benzodiazepines. El gener...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/14-salut/2485472-una-campanya-als-cap-fa-baixar-el-consum-d-ansiolitics-fins-a-un-24-al-baix-emporda.html
