Guies de lectura
Image

Registrat un petit terratrèmol al Baix Empordà, sense danys

(El Punt. ).
Dossier de premsa

Resum:

Un petit terratrèmol de magnitud 2,4 a l’escala de Richter s’ha registrat aquest diumenge al migdia al Baix Empordà i sense provocar danys, segons l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC). El sisme s’ha produït a les 12.17 hores, a una profunditat de 2 quilòmetres i l’epicentre s’ha localitzat a tocar de Sant Feliu de Guíxols, informa l’Agència Catalana de Notícies. Segons l’ICGC, el terratrèmol ha estat lleugerament percebut al voltant de la zona epicentral (Sant Feliu de Guíxols, urbanització de Canyet i Tossa de Mar).

L’últim sisme s’havia produït el 26 de febrer, va tenir una magnitud de 3,3 amb epicentre a Osca i es va percebre a la Val d’Aran, l’Alta Ribagorça i el Pallar...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/2392763-registrat-un-petit-terratremol-al-baix-emporda-sense-danys.html