Guies de lectura
Image

Palafrugell restringeix l'ús de les duxes als equipaments esportius

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

Es tracta d'una mesura addicional que aplica l'Ajuntament amb motiu de l'entrada a la fase 1 de l'emergència per sequera i amb l’objectiu d’anar més enllà en les necessitats actuals de la situació de sequera. Així, les dutxes només es podran fer servir en acabar els partits quan es tracti d’una competició emmarcada dins els enfrontaments federats. L'Ajuntament es vol avançar a un escenari que podria ser una opció d'aplicació a la fase 2.Segons l’alcalde del municipi, Juli Fernández, "amb aquesta mesura volem llançar un missatge a la ciutadania sobre la situació actual i amb unes previsions de futur molt preocupants”. L'Ajuntament actualment rega amb aigua extreta de capes freàtiques (en la m...

Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/baix-emporda/2024/02/20/palafrugell-restringeix-lus-les-duxes-98411807.html