El WTA 125 de la Bisbal s’avança a l’abril
(El Punt. ).Resum:
El torneig internacional femení de la Bisbal, que manté la categoria WTA Tour 125 que va estrenar l’any passat, té com a novetat les dates, perquè s’avança. En comptes del juny, el torneig es disputarà aquest any entre l’1 i el 7 d’abril, la primera setmana del circuit. Amb aquest canvi, el torneig espera poder rebre encara més tennistes del Top 100 de la WTA.
En la presentació a la sala de plens de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, hi havia bona part de l’equip de govern, personalitats representatives de la directiva del torneig, del Club Esportiu CT La Bisbal i empresa patrocinadora. Xavier Ponsatí, director del Club Esportiu CT La Bisbal, agraïa al consistori la seva col·laboració. L’...
Font de l'article:
http://www.lesportiudecatalunya.cat/mes-esport/article/2380680-el-wta-125-de-la-bisbal-s-avanca-a-l-abril.html
