Dos agents de la policia local de la Bisbal prenen possessió
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
Dos agents de carrer en pràctiques de la Policia Local de la Bisbal de l'Empordà van prendre possessió el dimarts passat.
