La Bisbal engega una campanya per dinamitzar l’obertura de locals buits
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
La iniciativa busca emprenedors que vulguin ocupar algun dels immobles que han quedat sense ús al municipi per tal d’impulsar el teixit comercial
