Guies de lectura
Image

El Baix Empordà es planta contra els lladres multireincidents

(El Punt. ).
Dossier de premsa

Resum:

Una desena de municipis amb policia local i vigilants del Baix Empordà es vaN reunir ahir per abordar l’alarma social que hi ha a la comarca arran dels delinqüents reincidents, segons informa Aleix Freixas per l’ACN. El regidor de Seguretat Ciutadana de la Bisbal d’Empordà, Xavier Dilmé, ha assegurat que el territori “pateix una onada de furts i robatoris” i en moltes ocasions els autors són delinqüents “que acumulen 50 i 60 antecedents”. Dilmé critica que els lladres actuïn “amb impunitat absoluta” i això genera un malestar entre els veïns del municipi. “A la gent se li acaba la paciència”, ha afegit el regidor de la Bisbal.

En una situació similar hi ha el poble de Forallac. En aquest ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2367156-el-baix-emporda-es-planta-contra-els-lladres-multireincidents.html