Alliberades al Ter sis tortugues d’estany més
(El Punt. ).Resum:
El Consorci del Ter va alliberar ahir al matí sis exemplars més de tortuga d’estany a la finca en custòdia fluvial a Colomers-Foixà, dins del projecte Recuperació de tortuga d’estany (Emys orbicularis) i els seus hàbitats al riu Ter. L’alliberament, en el qual van participar els alumnes de 6è de primària de l’escola Les Moreres de Flaçà, es va realitzar a l’espai Xarxa Natura 2000, ZEC Riberes del Baix Ter. En l’acte també va participar Teia Puigvert, directora del Consorci del Ter, i Joan Budó, director del Centre de Recuperació de Tortugues de l’Albera (CRT).
La tortuga d’estany és un dels rèptils més amenaçats del Baix Ter i un dels vertebrats amb major risc d’extinció, relegat a escasso...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2206775-alliberades-al-ter-sis-tortugues-d-estany-mes.html
