Guies de lectura
Image

Malmesa una escola de la Bisbal per les pluges

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 11-10-2022, Pàgina 21
Dossier de premsa

Resum:

Les fortes pluges d’aquest cap de setmana al Baix Empordà van provocar que l’escola Joan de Margarit de la Bisbal d’Empordà tornés a tenir filtracions, un mes després de la pedregada que va generar destrosses a les teulades de molts edificis del municipi. Segons va informar l’ACN, aquestes filtracions van ocasionar que algunes aules quedessin molles i es produïssin despreniments de guix del sostre.

A més, també es van mullar diversos ordinadors, taules i cadires així com diferent material escolar. Una brigada municipal va anar diumenge a netejar les classes afectades i algunes famílies d’alumnes del centre s’hi van afegir. Entre tots van retirar les restes de guix i van eixugar taules i cad...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/2203991-malmesa-una-escola-de-la-bisbal-per-les-pluges.html