Guies de lectura
Image

Els alumnes de la Bisbal ja poden anar a escola

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 13-09-2022, Pàgina 21
Dossier de premsa

Resum:

Els alumnes de l’escola Joan de Margarit de la Bisbal d’Empordà van tornar a les aules dilluns, una setmana després del previst. També ho van fer els estudiants de cicles formatius de l’institut del municipi, que s’han traslladat a unes aules de l’ajuntament vell i al museu Terracota.

El centre escolar va haver d’ajornar la tornada a les aules perquè la forta pedregada de fa dues setmanes va malmetre el sostre de l’antic edifici. Aquesta situació va obligar tant el claustre com la brigada municipal a buscar un espai on resituar-se. Un és la sala d’actes, que durant tot aquest curs serà menjador escolar. Per la seva banda, la directora del centre, Remei Geli, va explicar que han estat uns di...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2191835-els-alumnes-de-la-bisbal-ja-poden-anar-a-escola.html