El Consell Comarcal del Baix Empordà tornarà a ser present a la Santa Market
(El Punt. ).Resum:
La sisena edició de La Santa Market, l’espai transversal de Santa Cristina d’Aro consolidat ja com l’epicentre de l’oci vespertí i nocturn a la Costa Brava, s’ha inaugurat aquest divendres, 15 de juliol, amb la presència del seu Director General, Julio Rico; el vicepresident primer del Consell Comarcal del Baix Empordà i conseller comarcal de Turisme, Xavier Dilmé i el primer tinent d’alcalde de Santa Cristina d’Aro, Josep Xifra.
Es tracta del tercer any consecutiu que el Consell Comarcal aposta per aquesta col·laboració amb l’objectiu de fomentar els valors i les singularitats de la marca Empordà, tot apostant per posar en relleu emprenedors i empreses privades del territori.
L’edició d’e...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2169176-el-consell-comarcal-del-baix-emporda-tornara-a-ser-present-a-la-santa-market.html
