Participació ciutadana
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
Quan llegeixo o escolto els polítics, amb la boca grossa i plena, insistint a dir que volen que els ciutadans s'impliquin en política, i advocant que participin fet arribar el govern la força de la col·laboració, etc..., penso que estant fet voltes per dir-nos que el problema és greu i que entre tots l'hem d'assumir; per això crec que no és necessària tant demagògia ni tant hipocresia
